Víte, že při prodeji nemovitosti jde o nemovitost až na druhém místě?
01. 02. 2021

Víte, že při prodeji nemovitosti jde o nemovitost až na druhém místě?

Myslíte si, že krása nebo výjimečnost nemovitosti určuje, zda se dobře prodá nebo ne?

Pokud ano, vyvedu Vás z omylu.

K tomuto článku mě přivedl jeden majitel, který si mě pozval na prodej své nemovitosti. Při prvním setkání se mě usilovně snažil přesvědčit o tom, že jeho nemovitost je tak výjimečná, a tak krásná, že vlastně nepotřebuje žádný extra marketing. Protože taková nemovitost se prodá "sama".

 Co určuje atraktivita nemovitosti?

Atraktivita nemovitosti neurčuje její prodejnost, ale její hodnotu. Dobrá lokalita, výjimečný výhled, velikost, stav, …. To vše určuje hodnotu nemovitosti, ale nemá to nic společného s tím, zda se nemovitost prodá nebo ne.

 Co prodá Vaši nemovitost?

Existují dva faktory, které určují, zda se nemovitost prodá a jak rychle.

 MARKETING

Můžete mít tu nejlepší nemovitost široko daleko, ale pokud z prezentace nebude dostatečně zřejmé, že stojí za to, a pokud se o ní nedozví ta správná cílová skupina lidí, tak ji nikdy neprodáte. Proto je kvalitní marketing potřeba u každého prodeje, ať jde prakticky o cokoliv.

Ať už jde o hezký byt v centru města, jako třeba zde https://miroslavunger.cz/byt-andel tak i u nemovitostí, které jsou na kompletní rekonstrukci, jako třeba zde https://miroslavunger.cz/reporyjeVždy jde o to, udělat tu správnou prezentaci, kterou musíte dostat ke správným zájemcům...

Proti marketingu stojí druhý hybatel úspěchu, a tím je...

 CENA NEMOVITOSTI

Jak se říká, a také často slýchám - každá nemovitost se jednou prodá. To je také pravda, a dokonce i s prezentací, která má k jakékoli kvalitě daleko, protože proti prezentaci a marketingu vždy stojí cena nemovitosti. Co totiž majitel dříve či později udělá, pokud se nedaří nemovitost prodat? Sníží cenu… začne slibovat slevy… a zlevňuje tak dlouho, až se nemovitost jednou opravdu prodá, ať je prezentace prakticky jakákoliv.

 Existuje pravidlo, které platí vždy, ať už je na trhu nálada jakákoli: Čím horší prezentace a marketing nemovitosti, tím nižší se dosáhne prodejní ceny.

Prodat svou nemovitost můžete jen jednou, a proto mým klientům vždy říkám: „Pojďme udělat pro Váš prodej maximum možného, ať máte jistotu, že dosažená cena je skutečně maximální.“

Teď už víte, co určuje hodnotu nemovitosti a co určuje úspěch při prodeji. Přeji Vám, ať je každý Váš prodej úspěšný.

 

Majitelům dále doporučuji výběr nejčtenějších článků z mého webu:

"Chcete také zjistit, jaká je maximální hodnota Vaší nemovitosti?"

„Jak prodávají nejúspěšnější profesionálové“.

„Výhradní prodej! ANO nebo NE?" 

„Vzkazy od zájemců ve schránce? Je to možné?"

a

"Také si myslíte, že je realitka při prodeji zbytečná?"

 

Chcete nové články přímo na e-mail, aby Vám neuteklo něco důležitého?
Miroslav Unger
Autor: Miroslav Unger

"Když něco dělám, tak pořádně. Bojuji proti špatné pověsti této profese a dělám tuto práci tak, aby mí klienti byli z výsledku spolupráce nadšení. Spolupracuji pouze s klienty, kteří vědí, proč vybrali pro prodej své nemovitosti zrovna mě. Od klientů vyžaduji při spolupráci 100% důvěru, a za to jim poskytuji 100% mého nasazení. Investuji do každého prodeje nejen svůj čas a peníze, ale také svou čest."

Neodcházejte s prázdnou!

Pravidelné články a důležité informace ze světa realit do Vašeho emailu ZDARMA

zpracováním osobních údajů